Hur gör jag en reklamation på övriga artiklar?

  • Kontakta alltid oss innan du besöker en verkstad eller skickar tillbaka en defekt vara för att vi ska kunna godkänna din reklamation.

    Så här går det till att reklamera övriga artiklar:

    Skicka ett mail märkt “Reklamation” till kundservice@spobik.se och förse oss med följande information:

    • Ordernummer

    • Vad är anledningen till din reklamation? Beskriv gärna problemet mer utförligt för att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt.

    • Dagsaktuell bild på hela på hela artikeln

    • Bild och/eller video på skadan

    OBS!

    • Vid reklamation av Thule-artiklar behöver vi en bild på batchnummer, det hittar du oftast på en klisterlapp på undersidan av produkten.

    • För reklamationer av produkter ifrån Garmin eller Wahoo görs reklamation hos respektive återförsäljare.

    • Vid reklamation av träningsmaskiner behöver vi en bild på serienumret, det hittar du oftast på en klisterlapp på produkten.
  • Fick du svar på din fråga?